Kuinka voi rikkoa mitään sellaista

mitä ei olemassa ole enää pitkään aikaan ollutkaan

 

Ei mitenkään. Ja silti voi rikkoa niin paljon. Niin paljon enemmän, kuin olisi koskaan uskonut rikkovansa.

 

Jos menet pois, mitä minulle jää...

 

Kuka olisi voinut uskoa, että joskus jäljelle jää paljon enemmän, kuin mitä alunperin olikaan...

 

Kun mä laitoin paperille kaiken, minkä mä menetin

Siinä samalla mä myös surut puolitin

 

Kirjoitin kaiken ylös. En tiedä puolittiko se surua. Tuskin lähellekkään. Se auttoi silti. Omalla tavallaan...

 

Revitään haavat auki ja luvataan

sivu uusi nyt aukeaa

Huominen kirjoittaa meille uutta tarinaa

 

En ole koskaan lukenut blogia alusta loppuun. En luultavasti edes muista kaikkea, mitä olen kirjoittanut. Ehkä jonain päivänä luen kaiken. Käyn uudelleen läpi ne tunteet. Revin haavat auki. Tai sitten annan asioiden unohtua. Koska jotkin asiat on parempi jättää taakseen. Minulla on menneisyys, jota en voi muuttaa. Minulla on tulevaisuus, jonka voin kirjoittaa paremmin.

 

(Lainauksen Suvi Teräsniska)