Miehen kanssa on mennyt suhteellisen hyvin. Olemme jopa taas naureskelleet asioille, niin kuin joskus ennenkin. En ole edes yrittänyt keskustella hänen kanssaan mistään vakavasta. En koe oikein tarvetta sille. Eiköhän tämä ollut tässä. En tule koskaan saamaan kaipaamiani vastauksia. En koskaan haluamaani anteeksipyyntöä. Minun täytyy vain oppia elämään asian kanssa. Ja unohtaa. En ole enää kaivannut hänen kosketustaan. En tiedä, mitä PMS tuo tullessaan. Kaipaanko taas hänen syliinsä. Mieskään ei ole kai yrittänyt lähestyä. En tiedä, olisiko hän halunnut. En ole oikein antanut tilaisuutta. Ovulaatio oli eilen, vielä viikko ja sitten helvetti on taas mahdollisesti irti. En ole syönyt iloisuuspillereitäni enää edellisten menkkojen jälkeen. En minä niitä normaalisti tarvitse. Minähän olen iloinen ja rauhallinen ja ihan suhteellisen tasapainoinenkin. Kokeilen nyt ottaa niitä vain hetkellisesti ennen menkkoja. Siihenhän ne ovat oikeastaan tarkoitettukkin. 

 

Näin K:n. Hän oli yön luonani. Jostain syystä homma ei vain toimi kunnolla. En kykene saamaan hänen kanssaan niin, kuin normaalisti. Saan kyllä, mutta se on aivan helvetin hankalaa. En tiedä, mistä se johtuu. Ei se johdu siitä, että hän tekisi jotain väärin tai huonosti. En vain saa. Jännitän jotain. En kykene rentoutumaan. Me emme vain taida sopia toisillemme sängyssä. Naureskelimme asiaa yhdessä ja päätimme olla toisillemme vain halikavereita. Ei panokavereita, koska paneminen ei toimi. Mutta haliminen onnistuu. Hän on mukava ihminen. Hänen seurassaan on hyvä olla. Ei tarvitse jännittää mitään, paitsi siellä sängyssä. 

 

Näin nettituttavuuteni eilen. Olkoon hän vaikka Kesämies. Löysimme aikataulustamme muutaman tunnin sopivan välin toisillemme. Sieltä hän tuli. Ruskettuneena, ilman paitaa, juuri niin kuin kesämiehen kuuluukin. Nappasi syylinsä ja piti hyvänä. Hän oli valmis, tunsin sen jo heti ensimmäisen suudelman aikana, kun hän painautui kiinni vartalooni. Mutta hän ei mennyt asiaan heti. Hän pitkitti sitä. Suuteli ja jutteli mukavia. Kunnes lopulta ymmärsi antaa sen, mitä kaipasin. En tiedä, mitä hän tekee minulle. En ymmärrä, miten joku ihminen voi tuntua niin täydellisen sopivalta. Niin uskomattoman hyvälle, että vain räjähtää hänen käsiinsä melkein samalla sekunnilla, kun hän koskettaa. Vielä nytkin muistan täydellisesti sen, miltä hän tuntuu. Muistan ja janoan lisää. Miten ihmeessä kestän, jos en näe häntä koko viikkoon. Pelkään hieman, että jään koukkuun. Hän on aika ihana. Jalat ovat kuitenkin edelleen maan pinnalla, ainakin varpaat koskettavat tiukasti lattiaa. Onneksi hänessä on monen monta vikaa, jotka estävät häntä olemasta poikaystävä materiaalia. Muuten olisin täydellisen hukassa. Eilen meillä oli hetki aikaa. En joutunut ajamaan häntä pois heti, kun homma on suoritettu. Makoilimme pitkään vierekkäin ja juttelimme. Pakko myöntää, että olisin kyllä aika pettynyt, jos hän nyt unohtaisi minut. Olen kuitenkin hieman varuillani. Hän ei ehkä ole ihan yhtä ihastunut... 

 

Pitää muistaa soittaa aikaa gynelle. Taidan sittenkin tarvita sen kierukan. Ihan varmuuden varalle. Nyt on kesä, eihän sitä tiedä, mihin kauniina keäpäivänä eksyy. Kondomit eivät ole kauhean käteviä, jos tarve iskee yhtäkkiä ja yllättäen. Kesämies lupasi käydä testeissä. Voinkohan luottaa siihen, että hän muistaa suojautua muiden kanssa. Toisaalta, hän on aika tarkka asian suhteen.

 

Olen iloinen. Olen onnellinen. Kesä, täältä tullaan. Ensimmäinen sinkkukesä. Minulla on paljon annettavaa sille. Ero, juuri nyt tuntuu, että se oli paras päätös moneen vuoteen. Minä olen nainen. Kaunis ja seksikäs. Nainen. Minulla on hyvä olla itseni kanssa. Pitkästä aikaa moneen vuoteen. 

 

 

Täältä tullaan, muistuttaisin sua
koko elämäsi olet etsinyt vain mua.
Olen täyttä kultaa, kaunein päällä maan
Asettukaa riviin tänään prinssi valitaan.
Kaiken saat mitä olet etsinyt.
Oikeastaan etsinnät voit lopettaa jo nyt.
Tässä ollaan, opettele mua.
Minä olen täydellinen, ala rakastua!

PMMP-Kumivirsi