Olen ollut pidempään kipeä. Oikeastaan koko sen ajan, kun Mies oli lomalla ja pystyi pitämään lapsia enemmän. Koko sen ajan, jonka olin suunnitellut käyttäväni kaikkeen hyödylliseen. Käytin sen sitten sairastamiseen... Voitte uskoa, että vitutus on aika suunnaton. Treeneistäkin oli melkein kolmen viikon tauko. Vituttaa ehkä vielä hieman enemmän... 

Viime viikolla raahauduin ensimmäisen kerran salille. Voimat hieman kadoksissa, kuten aina sairastelun jälkeen. Mieliala kohosi kuitenkin huimasti heti, kun pääsi edes hieman raudan makuun. Mielialaa kohotti myös komistus, jonka salilta bongasin. Ja voisin melkein vannoa, ettei vilkuilu ollut täysin yksipuolista. Harmi vain, että olin taas pitkästä aikaa salilla "poikaporukassa", joten luultavammin hänkin olettaa minut varatuksi naiseksi. Aivan kuten edellinenkin perääni vilkuilija. No... Enköhän saa asian hänelle jossain vaiheessa tarkennettua, jos niin on määrä käydä. Nyt pitänee vain toivoa, että hän osuisi useamminkin treenaamaan sopivaan aikaan. 

Saliheppu ei ole jäänyt ainoaksi silmäniloksi viimeaikoina... Iskin, vastoin kaikkia periaatteitani, silmäni erääseen portsariin. Mutta, koska minulla on periaatteita, jäi juttu pelkkään silmäpeliin. Hyvin lähellä oli kuitenkin, etten sujauttanut puhelinnumeroani hänelle lähtiessäni. Se ei kuitenkaan kuulu tapoihini. Minä en lähesty vierasta miestä, ellen ole täysin sataprosenttisen varma, että hän haluaa minun lähestyvän. Ja portsareista ei voi koskaan tietää. Heillä kun on tapana naurattaa naisia... Se vähän niinkuin kuuluu ammattiin. Enkä minä halua humalapäissäni lähestyä henkilöä, joka on työkeikalla. Siksi minulla on periaate. Portsareihin ei kosketa. Olen silti aika varma, että tällä kertaa kiinnostus hänen puoleltaan oli ihan aitoa. Ainakin, jos kavereihini on luottamista... Heidän mukaansa kyseinen komistus ei kyennyt pitämään silmiään irti minusta. Harmi vain, että tulen tuskin koskaan törmäämään häneen missään. Olisi hieman liian läpinäkyvää alkaa roikkua hänen työpaikallaan... Varsinkin, kun olen aiemmin käynyt kyseisessä paikassa ehkä kerran vuodessa.