Mies on paremmassa kunnossa ja otti eilen lapset luokseen yöksi. Hääräilin koko päivän ja illan Projekti:Avioeron kimpussa. Kesämies tuli auttamaan. Hän tekee asioita, joihin tarvitsen miestä. Kyllä, pakko se on myöntää. Minä tarvitsen miestä tekemään tiettyjä asioita. En minä tiedä mitään sähkötöistä. En osaa korjata vuotavia putkia. Porakonettakin taidan käyttää jotenkin väärin. Minä tarvitsen jonkun opettamaan miten asiat tehdään. Mies ei koskaan opettanut, enkä koskaan pyytänyt opettamaan. En minä olettanut, että tulen jäämään yksin. Mutta nyt minulla on Kesämies. Mies, joka ahertaa vuokseni ja auttaa kaikissa käytännönasioissa, joihin olen hieman liian nainen. En minä häntä pakota tekemään mitään. Mutta hän tekee. Ja minusta tuntuu pahalta. Ihan kuin käyttäisin häntä hyväkseni... Olen ilkeä nainen. Otan irti kaiken minkä saan, vaikken kykene tarjoamaan mitään toiselle. Seksiä sentään ymmärrän antaa vaivanpalkaksi. Sitä tarjoan hyvin mielelläni.

 

Eilen oli mukava ilta. Viihdyn Kesämiehen seurassa edelleen. Viihdyn todella hyvin. Oikeastaan niin hyvin, että välillä salaa haaveilen suhteen joskus kehittyvän joksikin vakavammaksi. Mutta ei... Ei niin tule käymään. Minä en ole vielä valmis ja hänessä on vikansa. Muutama sellainen asia, joita en voi ohittaa. Kaikkein pahin niistä on mustasukkaisuus. Taisin siitä mainita jo heti alkuun. Hän on todella mustasukkainen. Ja se on paha asia. Pieni mustasukkaisuus on hyvästä. Se saa tuntemaan, ettei ole yhdentekevä. Mutta kun asia menee liiallisuuksiin, niin silloin se ei toimi. Ja minä kun olen luonteeltani mitä olen. Ikuinen flirtti. Jatkuvasti hakemassa huomiota muilta miehiltä. Ei se vaan tule ikinä toimimaan. Olen tottunut tekemään mitä haluan ilman, että joudun kenellekkään selittämään missä, milloin ja kenen kanssa. Vihaan sitä, että olen tilivelvollinen tekemisistäni. Ei kenenkään kuulu olla tilivelvollinen omista asioistaan. 

 

Olen yrittänyt hienovaraisesti muutamaan otteeseen lopettaa koko tapailun. Jollain tavalla olemme kuitenkin aina päätyneet sänkyyn ja jatkaneet taas niinkuin mitään ei olisi edes tapahtunut. En oikein tiedä, miten saisin itseni irtaantumaan hänestä. Vaikeaa, koska kuitenkin pidän hänestä todella paljon. Ja se seksi. Alan kuitenkin päivä päivältä katsella enemmän ympärilleni. Kaipaan jännitystä. Kesämies on jo liian tuttu ja turvallinen. Kaipaan jotain uutta, vaikka tiedän ottavani suuren riskin. On vaikea löytää toista, joka osaa tyydyttää tarpeeni yhtä täydellisesti. Miksi hänen pitää olla niin mustasukkainen. Hän olisi täydellinen... Jos hän olisi täydellinen.

 

Huomenna lähden pitkästä aikaa viihteelle. Olemme tavallaan sopineet Kesämiehen kanssa, että tapaisimme sunnuntaina. Mutta entä jos... Entä jos en enää osaakkaan olla kiltisti. Entä jos törmään johonkin, mitä en osaa vastustaa. Yleensähän niin ei käy. Harvoinpa baarista löytyy mitään kiinnostavaa. Mutta nyt, kun ei saisi löytyä... Olen varma, että niin tapahtuu.