Salilla oli tänään silmäniloa oikein kaksin kappalein. Eräs jo kauan sitten mielenkiintoni herättänyt komistus ja tämä uusin tuttavuus, jonka taisin mainita jossain aiemmista postauksistani. Tämä "vanhempi" tapaus on aivan syötävän suloinen. Sellainen pieni, ihana nallekarhu, jonka syliin tekisi mieli käpertyä ihan vain olemaan. Asiassa on vain pieni mutta... K:n mukaan kyseinen ihanuus on vakavassa parisuhteessa ja vieläpä erittäin onnellisessa sellaisessa. Harmi. Olisin nimittäin voinut lyödä vetoa, että muutamia katseita on tullut vaihdettua. Tosin, eihän se parisuhde ketään estä katselemasta. Ei edes onnellinen sellainen. No, eipä auta muu, kuin jäädä sivuun nuolemaan näppejään. Kyllä hänkin vielä joskus ehtii toiselle kierrokselle.

 

Tämä uudempi katseenkääntäjä onkin sitten hieman hankala tapaus. Olemme päässeet jo asteelle, missä toista tervehditään. Vuhuu, mikä saavutus... Muuta ei sitten tapahdukkaan. Kaveri ei vaan saa suutaan auki. Niin no... Salilla kuulemma yleensä on tapana treenata, eikä jutella vastakkaiselle sukupuolelle. Siinä saattaisi olla yksi syy. Toinen voi olla se, ettei hän ole kiinnostunut näkemästään. Mutta, mutta... Tutkani harvoin pettää. Ehkä hän on vain hieman ujo. Olen kuitenkin yllättänyt hänet aika usein katselemasta itseäni... Ja olen melko varma, ettei hän ihan aina tule vain sattumalta lähettyvilleni treenaamaan. Kyllä tämä vielä johonkin etenee. Sanokaa minun sanoneen.

 

En ole törmännyt K:hon viikonlopun kännitekstailun jälkeen. Voin vain kuvitella vittuilun määrää... Mitenkäs se rakkauselämä menikään, onkos tullut ryppyjä rakkauteen ja sitä rataa. Onneksi hän on ehkä maailman ainoa mies, jolle soittelusta en saa kamalaa morkkista. Hänelle ei tarvitse selitellä. Tai oikeastaan, hänelle voi jopa selittää, jos haluaa. Hän ymmärtää tilanteeni ehkä paremmin kuin kukaan. Mitenkäs se rakkauselämä sitten menee... Olen nähnyt Kesämiestä taas silloin tällöin. En ole kokenut kummempaa ahdistusta. Hänen kanssaan on ollut hyvä olla taas pitkästä aikaa. Asiat on pidetty simppelinä, ei mitään turhia parisuhdekeskusteluja. Se sopii minulle. Olen jopa löytänyt uudelleen seksuaalisuuteni. Siksi ehkä koen halua tavata häntä useammin. Hänellä on taas jotain annettavaa minulle. Kamala, kamala, kamala minä.